Vanwege corona zijn wij verplicht om contactgegevens van alle bezoekers te registreren, zodat er adequaat gehandeld kan worden bij een COVID-besmetting. Deze gegevens worden tot twee weken na het festival bewaard, en alleen gebruikt voor COVID-gerelateerde zaken.
Het personaliseren van je ticket(s) werkt zo:
> Stap 1: Bestel je kaarten: doorloop het bestelproces.
> Stap 2: Je ontvangt na het bestellen van je tickets een mail van Paylogic. Klik op de roze knop ‘personaliseren’ in deze mail.
> Stap 3: Selecteer of je kaarten wilt “Claimen” voor jezelf, of “Verzenden” naar een medebezoeker en selecteer vervolgens de bijbehorende kaarten. Klik op de gele knop “Volgende”.
> Stap 4a: Is het ticket voor jezelf? Controleer de gegevens en klik wederom op de gele knop ‘claimen’ (N.B. in het telefoonnummer mogen geen spaties en streepjes voorkomen).
> Stap 4b: Is het ticket voor een medebezoeker? Vul de gevraagde gegevens in en verstuur het ticket.
> Stap 5: Na het claimen van je ticket ontvang je een mail. Hierin vind je een knop waarmee je jouw e-ticket kunt downloaden.
Doe bovenstaande voor alle tickets die je besteld hebt, behalve voor de parkeertickets. Omdat je dan nog niet op het terrein zelf bent, hoeven deze tickets niet gepersonaliseerd te worden.
Kom je er echt niet uit? Mail ons via service@wonderfeel.nl met je telefoonnummer. Dan nemen wij binnen 24 uur contact met je op en lopen we de stappen samen met je door.
Let op:
Elk ticket moet dit jaar i.v.m. de huidige maatregelen op naam staan van degene die het gebruikt. Dit geldt dus ook voor kinderen of partners! Een ticket kan (gratis) worden overgedragen via Ticket Transfer. Kom je er niet uit? Stuur ons een mailtje via service@wonderfeel.nl.