Ga naar hoofdinhoud

TiCKeTSHoP

Wonderfeel Ticketshop

De kaartverkoop voor Vrienden is opnieuw gestart! Heeft u vragen over het kopen van tickets, testen voor toegang, de shifts, kortingen, het kinderprogramma, etc? Lees eerst onderstaande vragen even door. Hebt u toch nog een vraag? Mail ons via service@wonderfeel.nl.

Wat is het loge-arrangement?

Is het dit jaar mogelijk om een passe-partout te kopen?

Wat zijn wat de voorwaarden om het terrein te betreden?

Ik ben positief getest op corona, kan een refund krijgen voor mijn ticket?

Wat moet ik doen als ik mijn kaartje ben kwijtgeraakt?

Nemen jullie tickets terug?

Is mijn kaartje overdraagbaar?

Zijn er ook kortingen?

Kan ik iemand een kaartje cadeau doen?

Hoe kan ik een ticket op een andere naam zetten?

Kan ik met mijn ticket het terrein tussendoor op en af?

Kan ik een ticket kopen voor meerdere voorstellingen?

Zo werkt het omzetten van je tickets van Wonderfeel 2020 naar 2021

Mijn ticket personaliseren: waarom is dit nodig? En hoe doe ik dit?

Ik heb mijn kaartje omgezet en wil het restant van mijn krediet teruggestort krijgen, hoe doe ik dit?

Hoeveel shifts kan ik bestellen?

Wat moet ik meenemen om toegang te krijgen tot het festival?

Help, mijn code doet het niet meer. Wat nu?

Ik heb kaartjes voor de Dag- én Avondshift, moet ik tussendoor van het terrein af?

Help, het personaliseren van mijn ticket is niet goed gegaan